Nabór na stanowisko Głównego Księgowego
05.11.2019
Dyrektor Centrum Administracyjnego do Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Kowalewie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
1. Stanowisko:
Główny Księgowy w Centrum Administracyjnym do Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych
(nazwa stanowiska)
2. Wymagania niezbędne:
a/ obywatelstwo: polskie
b/ wykształcenie: Zgodnie z art. 54 ust. 2 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r o finansach publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1870 ze zm.) osoba ubiegająca się o w/w stanowisko powinna spełniać jeden z poniższych warunków:
· Ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3 – letniej praktyki w księgowości;
· Ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6 – letniej praktyki w księgowości;
· Posiadać wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
· Posiadać certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów;
c/ wymagany profil/specjalność - ekonomia, finanse, rachunkowość;
d/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
e/ niekaralność za umyślne przestępstwa, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
f/niekaralność z zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny i finansów publicznych (tj. w Dz. U. z 2013 r. poz. 168);
3. Wymagania dodatkowe:
a/ doświadczenie zawodowe w jednostkach budżetowych na stanowisku księgowego minimum 3 lata;
b/ bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości, ustawy od podatków od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz , od osób fizycznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ubezpieczeniach społecznych i umiejętność ich stosowania, prawo zamówień publicznych;
d/ ogólna znajomość zasad finansowania zadań samorządowych jednostek budżetowych na szczeblu powiatu, jako organu samorządu terytorialnego;
e/ umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień oraz planów, w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia;
f/ wiedza i umiejętności do klasyfikowania, (dekretacji) zdarzeń gospodarczych oraz umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej;
g/ umiejętność obsługi komputera, znajomości programów komputerowych: Finanse DDJ, Płatnik, Kadry i Płace, Bestia, Bank – elektroniczny, rozrachunki Premium;
h/ Odpowiedzialność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, korzystania z przepisów prawa, samodzielność w działaniu;
i/ komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją;
4. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
· Prowadzenie rachunkowości Centrum Administracyjnego do Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych i Domów Dziecka nr 1, 2, 3 i 4, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
· Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków placówek;
· Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym placówek;
· Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz ich dekretację;
· Przygotowywanie projektów budżetów oraz harmonogramu wydatków, sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej, sporządzanie sprawozdań GUS, wykonywanie analiz oraz prognoz kosztów i wydatków Centrum Administracyjnego do Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych i Domów Dziecka nr 1, 2, 3 i 4;
· Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych;
· Naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS, zaliczek podatkowych oraz prowadzenie spraw ubezpieczeniowych pracowników i wychowanków wraz z ich terminowym przekazywaniem, sporządzanie deklaracji podatkowych i raportów ZUS;
· Przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych wraz z analizą wykorzystanych środków, prowadzenie nadzoru nad przechowywaniem i archiwizacją dokumentacji księgowej;
· Nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych;
· Nadzorowanie prawidłowego przebiegu przekazywania składników majątkowych oraz zasad inwentaryzacji i likwidacji środków trwałych i wyposażenia;
· Sporządzanie naliczeń odpisów na ZFŚS;
· Rozliczanie środków przydzielonych z budżetu powiatu oraz dotacji rządowej;
· Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych;
· Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo – księgowych;
· Nadzorowanie ściągalności należności w tym prowadzonych postępowań sądowych i egzekucyjnych.
· Prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży – rozliczenie VAT;
· Wykonywanie innych niewymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Centrum Administracyjne do Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych i Domy Dziecka nr 1, 2, 3 i 4 należą do kompetencji Głównego Księgowego;
5. Warunki pracy na danym stanowisku:
· Czas pracy 1 etat – przeciętnie 40 godzin tygodniowo;
· Praca administracyjno – biurowa, wymagająca wysiłku umysłowego;
· Praca przy komputerze wymagająca stałej koncentracji i obciążenia wzroku, wykonywana w większości w pozycji siedzącej;
· Praca na przedmiotowym stanowisku, nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
7. Wymagane dokumenty:
· List motywacyjny;
· CV
· Kwestionariusz osobowy
· Kserokopie świadectw pracy
· Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie/dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/;
· Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
· Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
· Inne dokumenty wymagane przepisami prawa;
8. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
9. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2016 r. poz. 922/ oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2016 r. poz. 902/”.
10. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Centrum Administracyjnego do Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych, Kowalewo 79, 06-521 Wiśniewo, do dnia:
18. 11. 2019 r. do godz. 10:00
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Księgowego”.
Aplikacje, które wpłyną powyżej określonego terminu, nie będą rozpatrywane.
Dyrektor
Centrum Administracyjnego
do Obsługi Placówek
Opiekuńczo – Wychowawczych
i Domów Dziecka nr 1, 2, 3 i 4
Marlena Watemborska
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE
L 119/1 z 4.5.2016 r.), dalej RODO, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Administracyjne do Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych z siedzibą w Kowalewie (adres: Kowalewo 79, 06-522 Kowalewo), tel.: 23, 655-29-29, e-mail: kowalewo48@wp.pl
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować poprzez adres korespondencyjny siedziby Centrum lub adres e-mail: iod@domydzieckawkowalewie.pl
3. Pani/ Pana dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
4. Możemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także
w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie została wyrażona przez Panią/Pana zgoda) do innego administratora danych.
6. Ma Pani/Pan także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Nie przekazujemy Pani/Pana danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy – to jest do państw trzecich.
8. Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane
w ogłoszeniu przez okres 1 miesiąc, a gdy wyraziła Pani/ wyraził Pan zgodę na udział
w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku. Pani/Pana dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.
9. Pani/Pana dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.
Publikacja dnia: 05.11.2019
Dokument oglądany razy: 1069